Logo
FURNITURE RETAIL COMPANY
Corect ați ales orașul dumneavoastră: Chisinau?
Chisinau

Politica de returnare

1. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare

Returnarea produselor de calitate corespunzătoare se efectuează în strictă conformitate cu Legea nr. 105-XV din 13.03.2003 privind protecția consumatorului și este posibilă doar dacă sunt respectate următoarele condiții:

  • Produsul nu a fost utilizat;
  • Este păstrat aspectul exterior și proprietățile de consum;
  • Există un document (bon fiscal, factură, contract etc.) care confirmă achiziția.

Mobila poate fi returnată la depozitul Vânzătorului, care se află în raionul Fălești, strada Alexandru Donici 1.

Notă: Clientul nu poate refuza un produs cu proprietăți individuale specifice, care poate fi utilizat doar de către acesta (de exemplu, produse realizate pe comandă).

În cazul refuzului produsului în baza Legii nr. 105-XV din 13.03.2003, vânzătorul restituie suma achitată pentru produs (fără costul de livrare) în termen de maximum 15 zile de la primirea cererii scrise a clientului sau cel târziu în 45 zile calendaristice.

Taxe de returnare pentru mobilier de calitate corespunzătoare:

  • Mobilă cu greutatea peste 30 kg → taxa de returnare 350 lei.
  • Mobilă cu greutatea până la 30 kg → taxa de returnare 150 lei.

2. Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare

Clientul are dreptul să returneze produsul cu defecte către vânzător sau producător și poate solicita, în perioada de garanție sau termen de valabilitate (iar dacă acesta nu este indicat – într-un termen rezonabil, dar nu mai mare de 30 zile):

  • Rambursarea sumei achitate;
  • Înlocuirea produsului;
  • Eliminarea defectelor produsului.

În cazul rezilierii contractului și depunerii unei cereri scrise, suma achitată va fi returnată clientului în termen de 15 zile sau cel târziu în 45 zile calendaristice.

3. Rambursarea banilor

Rambursarea se face în același mod de plată utilizat de client la achiziție.

4. Nerespectarea condițiilor de sortiment

Dacă produsul livrat nu corespunde comenzii, clientul are dreptul să refuze comanda și să solicite înlocuirea produsului conform sortimentului ales sau să ceară restituirea sumei achitate.

Dacă înlocuirea nu este posibilă, vânzătorul informează clientul prin e-mail, iar suma achitată va fi returnată integral.

Procesarea reclamațiilor

Pentru procesarea unei reclamații, este necesar să trimiteți pe e-mail:

  • Fotografia produsului
  • Fotografia certificatului produsului
  • Fotografia piesei defecte
  • Numărul comenzii

Termenul de soluționare a reclamației este de 14 zile, iar în unele cazuri poate dura până la 45 de zile. Vă vom informa despre durata exactă a procesului.

Serviciu Suport Clienţ Închide

Contactaține

Scriene

Sau comandați un apel

Comandă apel telefonic

Programul centrului de apel:

Lun - Vin, 09:00 - 18:00, Sâm - Dum: Zile libere