Atenție!
Magazinul onlain DI MOBILE.md oferă posibilitatea de a plăti prin intermediul site-ului folosind carduri bancare. Livrarea mărfurilor este posibilă după o consultare telefonică cu un reprezentant DI MOBILE.md, înregistrarea și plata integrală a comenzii.
Puteți plăti comanda dvs. în oricare dintre următoarele moduri:
- Plata in numerar
- Transfer într-un cont curent (pentru persoane juridice)
Cumpărare pe credit sau în rate.
Plan de rate pe 12 luni - posibilitatea de a cumpăra mobilă în rate fără plăți în plus.
Aflați mai multe de la consultanții noștri.
DI MOBILE.md oferă clienților săi condiții favorabile de livrare a produselor achiziționate. Mobilierul va fi livrat în ambalajul original, sigilat de producător, iar integritatea cutiilor va fi asigurată pe toată durata transportului.
"
Produsele sunt livrate zilnic de la 09:00 la 18:00, după cum urmează:
- Livrare în orașului Chișinău se realizează până la scările unui bloc de locuințe. Livrarea va costa 150 lei. Ridicarea la etaj este contra cost;
- Livrarea mărfurilor în suburbiile orașului Chișinău va costa 300 lei;
- În afara municipiului Chișinău, livrarea se plătește cu 7 lei pe km dus-întors.
Notă: În circumstanțe excepționale, DI MOBILE.md își rezervă dreptul de a modifica orele de livrare prin notificarea în prealabil a cumpărătorului.
- Livrarea se efectuează cu condiția plății 100% a comenzii, la momentul convenit cu cumpărătorul: 10:00 - 14:00 sau 14:00 - 18:00
Vă rugăm să rețineți că este extrem de important să fiți disponibil la numărul de telefon cu o zi înainte de data convenită. Fără confirmarea livrării, nu vă vom putea livra comanda.
INSTALARE
Toate produsele achiziționate sunt demontate! Cu toate acestea, dacă aveți nevoie de montaj, Vă punem la dispoziție o echipă de montatori care cooperează cu compania DI MOBILE.md, care vă garantează montajul rapid și de înaltă calitate a mobilierului la un preț accesibil.
Atentie! Costul montajului mobilierului nu este inclus in prețul de achiziție al mobilierului. Plata pentru montaj se face la locul de instalare.
La primirea mărfii, indiferent de metoda de expediere pe care o alegeți, există câțiva pași obligatorii pe care trebuie să îi urmați.
- Fiți personal prezent la acceptarea mărfurilor sau delegați acest drept reprezentantului dumneavoastră.
- Verificați aspectul și integritatea ambalajului din fabrică.
- Verificați integritatea tuturor elementelor din sticlă (inclusiv oglinzile) (așchii, crăpături, zgârieturi etc.)
- Inspectați toate fațadele pentru diverse defecte (zgarieturi, așchii etc.)
- Verificați complexitatea produsului, culoarea, cantitatea conform formularului de comandă.
- Înlocuirea pieselor menționate mai sus după acceptarea mărfurilor (mobilierului) se efectuează pe cheltuiala clientului.
- Vă rugăm să păstrați toate documentele furnizate de compania noastră.
Dacă ați decis să alegeți livrarea prin curier (Nova Poshta), la primirea coletului, verificați neapărat dacă toate produsele din comandă sunt incluse și inspectați aspectul lor exterior (integritatea ambalajului original, a fațadelor și a elementelor din sticlă sau oglinzi – pentru eventuale ciobituri, fisuri, zgârieturi etc.). Toate comenzile sunt verificate de angajații noștri și de personalul Nova Poshta înainte de expediere. De asemenea, toate coletele sunt asigurate, iar transportatorul este responsabil pentru livrarea produsului în stare intactă.
În cazul în care produsul este deteriorat sau comanda este incompletă, este necesar să întocmiți un proces-verbal (reclamație) în prezența unui angajat al firmei de transport. Vă rugăm să ne informați imediat despre incident, apelând orice număr din secțiunea Contacte. Dacă defectele sau lipsurile sunt descoperite mai târziu, transportatorul poate refuza despăgubirea.
Dacă alegeți livrarea cu transportul nostru sau ridicarea personală, verificați la primire dacă toate produsele sunt incluse conform bonului de comandă și inspectați aspectul exterior (integritatea ambalajului original, a fațadelor și a elementelor din sticlă sau oglinzi – pentru eventuale ciobituri, fisuri, zgârieturi etc.). În cazul unor deteriorări sau al unei comenzi incomplete, este obligatoriu să anunțați curierul și să luați legătura cu noi prin oricare dintre numerele afișate în secțiunea Contacte.
IMPORTANT!
Atunci când plasați o comandă, luați în considerare dimensiunile ușilor de acces și ale deschiderilor dintre etaje, precum și dimensiunile modelului de mobilă ales.
Vă rugăm să păstrați toate ambalajele și documentele furnizate de compania noastră.